Godājamie klienti!



Mēs esam gandarīti, ka esat izvēlējušies veikt pirkumu mūsu veikalā. Mūsu uzņēmums dara visu iespējamo, lai iegādātā prece atbilstu Jūsu vajadzībām. Visām mūsu veikalos piedāvātajām precēm garantijas apkalpošana tiek nodrošināta saskaņā ar Latvijas likumdošanu un nosacījumiem, kas ietverti ar klientu noslēgtajā līgumā.

 


 

Informācija par garantijas apkalpošanu:



Mūs apkalpojošais serviss - "Smart serviss"

Web: smartserviss.lv

Tālr: (+371) 220-71-220

Adrese: Krasta iela 46, Rīga (T/C Mols)

E-pasts: info@smartserviss.lv

Darba laiks: katru dienu no plkst. 10.00 līdz 21.00

  

Ja klients preci ir nodevis remontā:


 
 - SIA ”Evelatus” veikala informāciju par remontu var saņemt pa tālr. 22334403.

 - "Smart serviss" informāciju par remontu var saņemt pa tālr. 22071220.

  

Ražotāja noteiktās garantijas noteikumi ir spēkā, ja jūs varat uzrādīt:

- čeku, kas apliecina pirkumu;

- ražotāja vai izplatītāja izsniegtu garantijas apliecību.

Servisa centrs neatbild par telefonā saglabāto informāciju.

Remonta gaita un termiņi.



Garantijas remonta termiņš, nododot telefonu „Smart serviss”, var ilgt līdz 25 darba dienām, taču termiņu var nākties pagarināt atsevišķos gadījumos, ja nepieciešamās rezerves daļas jāpasūta no ražotājfirmām atbilstoši to noteiktajiem detaļu piegādes termiņiem. Šādos gadījumos servisa centrs paziņo klientam par remonta termiņa pagarināšanas nepieciešamību un jaunajiem termiņiem. Retos gadījumos, kad nepieciešams īpaši sarežģīts risinājums, telefons var tikt nosūtīts remontam uz citu ES valsts servisu.

Nododot preci garantijas remontam SIA „Evelatus” veikalā, garantijas apkalpošanas termiņš tiks pagarināts, ņemot vērā transportēšanu.

Maksas remonta termiņš, nododot telefonu „Smart serviss”, parasti ir 2 darba dienas. 

Garantijas termiņš visām SIA „EVELATUS” iegādātajām precēm sakrīt ar ražotāju sniegto garantijas termiņu.




Kā atdot atpakaļ vai apmainīt preci?



Ja iegādātā prece Jums neder izmēra, modeļa, funkciju, krāsas, formas vai citu iemeslu dēļ, bet tai nav defektu vai bojājumu, pēc PTAL jūs nevarat pieprasīt pārdevējam to apmainīt pret citu preci. 
Toties SIA „EVELATUS” piedāvā šādu risinājuma iespēju: iesniegt preci „Smart serviss” diagnostikas veikšanai, pretī saņemot aktu par preces tehnisko un vizuālo stāvokli. Ar šo aktu jūs varat pretendēt uz preces apmaiņu.
Tāpēc SIA „EVELATUS” lūdz atvērt preces iepakojumu pēc iespējas rūpīgāk un atdot atpakaļ oriģinālo iepakojumu kopā ar preci.
SIA „EVELATUS” lūdz vizuāli pārbaudīt iepakojuma bojājumu esamību preces saņemšanas brīdī un atzīmēt to pavaddokumentos. 

Papildus informāciju par patērētāja tiesībām var apskatīt PTAC mājaslapā.

Lai veikt preces maiņu, nepieciešams:

  - garantijas apliecības un pirkuma čeka oriģināli;

  - No "SmartServiss" izsniegts tehniskais akts (oriģināls).

 


 

Papildus pakalpojumi:


Salaboto preču uzglabāšana ilgāk par 90 dienām - € 0,70 (cena par dienu).
Diagnostikas maksa - € 8.
Tehniskais akts - € 8.


Garantijas serviss ir atbildīgs par programmas nodrošinājuma atjaunošanu telefonā un jauno versiju uzstādīšanu tajā. Ja vēlaties patstāvīgi veikt atjaunošanu, lūgums pievērst uzmanību licences nosacījumiem, kas ir norādīti oficiālo ražotāju mājaslapās. Patstāvīgas atjaunošanas rezultātā no telefona var pazust informācija, un šajā gadījumā tā ir pircēja atbildība.